Australia here we come! - Reisverslag uit Houten, Nederland van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu Australia here we come! - Reisverslag uit Houten, Nederland van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu

Australia here we come!

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg Jamie

31 Januari 2014 | Nederland, Houten

Over 3 dagen is het zover, de reis waar we zo lang op gewacht hebben en ook zo hard voor gewerkt hebben komt nu wel heel dichtbij. Op maandag om 20.50 vliegen Lucas en ik naar de andere kant van de wereld, waar we in 7 weken tijd zoveel mogelijk van Australië proberen te zien. Eerst twee weken naar Paynesvile, Victoria om ons lieve vriendinnetje Kirsten te bezoeken. Vervolgens reizen we verder naar de grote steden Melbourne, Sydney, Adelaide en Cairns. De eerste keer op reis zonder ouders, helemaal naar de andere kant van de wereld is toch wel een beetje een spannende gedachte, maar Lucas en ik gaan er volop van genieten! Op deze blog hou ik jullie op de hoogte van waar Lucas en ik zijn en wat we allemaal meemaken tijdens onze reis voor de mensen die dat willen lezen. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in en Lucas natuurlijk ook! De volgende blogpost zal vanuit Australië zijn, so stay tuned!

• 31 Januari 2014 - 12:01

Nancy Winkel:

Hoi Jamie,
    Hier een klein berichtje van de tante van Lucas. Wat leuk dat jullie een reisverslag gaan bijhouden! Ga heerlijk samen genieten van het mooie australie. Pas goed op elkaar. We zien elkaar maandag op Schiphol. Tot het volgende verslag. xxx Nancy winkel

• 31 Januari 2014 - 13:05

Mike Braakman:

Hee babe, I want you to know that I'm going to miss you so much and that I'll be waiting for you when you arrive at schiphol! Enjoy the fullest out of your trip to Australia and have fun. We'll skype when you have the time to do it. Lots of love, your monkey <3♥

• 31 Januari 2014 - 18:29

Annet:

Hoi Jamie, hier een bericht van nog 'n tante en een 'grote' zus van de moeder van Lucas! Ik ga zo genieten van jullie belevenissen in het zeker weten verre Australië. Super leuk dat jullie alles (haha) wat jullie daar gaan beleven met ons willen delen.
    Wij wensen jullie vanuit Dronten een veilige en zeker ook gezellige vlucht naar Australië. Ik kan niet wachten op jullie volgende bericht op dit blog. Geniet volop van deze mooie reis, het prachtige land en leer het accent maar spreken, ik vind het Aussie krauwtje heeeeerlijk om te horen :-) Veel liefs en enjoy THE AUSSIE journey. Dikke kus van Bert, Annet en Britt xxx

• 31 Januari 2014 - 19:09

Toni Winkel:

He avonturiers, wij wensen jullie een hele goede 7 weken. Veel plezier en wij volgen jullie van hieruit.. Dank jullie voor deze mogelijkheid. Heerlijk genieten en ja het zal zeker extra spannend zijn dal jullie samen zijn zonder ouders of andere vrienden... Passen jullie goed op elkaar dan komt dat zeker goed! Een veilige en mooie vlucht naar jullie vakantie... Ook van Je nicht Kim een goede reis en heel veel plezier! Heerlijk dit vooruitzicht en grote onderneming waar jullie zeker veel plezier in vinden.. Succes samen en kijk al uit naar jullie verslagen.. Lieve groetjes van Karel, Kim (je nicht en haar man Bjorn) en van mij. Xx xx Toni

• 31 Januari 2014 - 22:17

Annette Both:

Hier ook een berichtje van een tante. Maar dan JOUW tante!! (geintje).
    Laatste dagen voor je vertrek. Ga vooral genieten daar samen met je reismaatje. Ik vind het stoer dat je dit doet. Vertrouw op jezelf dan komt het overal goed.
    Heel veel liefs en wacht met spanning de komende weken op je berichtjes.
    Annette xxx

• 01 Februari 2014 - 14:20

Samantha :

Hee globetrotters, overmorgen is het eindelijk zo ver! Superveel plezier en ik ga jullie ontzettend missen. Pas goed op elkaar en als jullie thuiskomen hoor ik graag al jullie verhalen. xxx love hammie

• 02 Februari 2014 - 17:15

Angelique Van Rooijen:

Het is bijna zover, koffer is ingepakt en weegt niet te zwaar (niet te geloven)!! Ga heerlijk genieten en hou jullie ogen goed open. Ik denk namelijk dat het een prachtig land is waar je misschien maar once in a lifetime komt. Of misschien vaker, je weet maar nooit. Het staat ook nog steeds op mijn lijstje. Heel veel plezier en we gaan skypen,appen, sms'en enz. Dikke knuffel, mams.

• 02 Februari 2014 - 21:37

Antoinet:

Lieve Jamie, ontzettend veel reisplezier. Alvast goede vlucht en we gaan jullie volgen hoor!!

Xxxx Wim en Antoinet

• 03 Februari 2014 - 00:33

Ruud:

Lieve Jamie,
    Vandaag de grote dag aangebroken van jullie mooie avontuur. Als ouder was het wel even slikken toen je met dit idee kwam maar al gauw merkten we dit een weloverwogen beslissing was en hebben we onze volledige steun gegeven. Jullie hebben hier vervolgens keihard voor gewerkt en gespaard en nu is het zover. Stiekum zullen we wel een beetje blij zijn als het weer 20 maart is maar tot die tijd wensen wij jullie een fantastische tijd "Down Under". Geniet ervan, mooie reis en tot snel. Love you

• 03 Februari 2014 - 20:29

Herma:

Wijffie ik ga jou hier ook volgen...goed van om ons op deze manier op de hoogte te blijven houden...en wij zullen terug reageren je Tantentje xxx

• 04 Februari 2014 - 09:58

Jolanda Mams:

Lieve Lucas en Jamie,
    Nog steeds in de lucht, apart idee. Hopelijk een beetje geslapen. Jullie hebben nog aardig wat voor de boeg. Geniet ervan, pas goed op elkaar. heel veel plezier en geniet van jullie mooie reis en zeker grandioze ervaring . Lieve lieve Lucas ik mis je hoor .veel plezier schat. Ik hou van je!!! mam

• 05 Februari 2014 - 11:20

Toni:

2dagen later en benieuwd hoe de vlucht is geweest.. Ook de mama van Jamie sterkte met het missen van deze 2 ondernemertjes.. Die gaan en zijn zeker heerlijk aan het genieten hoor! Neef en Jamie welkom in jullie Australië! Lieve groetjes van onze kant hier en oma Lien. Xxxxx

• 05 Februari 2014 - 17:06

Jojo :

hoi bokkie hoe was jullie vlucht ben best benieuwd hoe het jullie vergaat in down under

groetjes en miss you jojo xxx