Day 4 & Day 5 - Reisverslag uit Paynesville, Australië van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu Day 4 & Day 5 - Reisverslag uit Paynesville, Australië van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu

Day 4 & Day 5

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg Jamie

09 Februari 2014 | Australië, Paynesville

Sorry dat er gister geen nieuwe blogpost was, we waren een beetje laat thuis, dus vandaar dat ik nu twee dagen in één blogpost schrijf. Gister zijn we samen met Karin en Tussock (Kirsten moest werken) naar de Barrier gegaan met de boot. Dat ligt aan de zee dus we hebben een heerlijke middag gehad in de zon en met de body boards in de zee. Daarna zijn we nog even bij de Metung Pub geweest waarna we met vrienden van Karin en Tussock mee naar huis gingen omdat we uit eten gingen met de familie van de vriend van Kirsten. Karin en Tussock bleven in Metung. We hebben een super leuke avond gehad gisteren met de gekste familie die allemaal aardig aangeschoten waren. We waren wel kapot na zo'n dag dus zijn we meteen naar bed gegaan daarna.

Vandaag was het te warm om ergens naartoe te gaan, Kirsten moest weer werken en Karin en Tussock waren nog in Metung dus waren Lucas en ik alleen thuis. Beetje bij het zwembad gehangen en gesport. Het was zo warm vandaag, met heel veel wind waardoor er nu overal bosbranden zijn in Australië. We wouden ergens deze week naar de grotten van Baken gaan, maar dat is te gevaarlijk met die bosbranden. We hopen dat ze snel weggaan! We zijn net terug van een family dinner bij Jack (de vriend van Kirsten) wat weer heel gezellig was. Zometeen nog even skypen met mama en Samantha en daarna slapen and we're gonna get ready for another amazing week here in Paynesville!

  • 09 Februari 2014 - 12:15

    Angelique:

    Hoi meissie, lekker geskyped zojuist, hè? Is Tussock dezelfde als Peter? Ik snap het niet helemaal meer, ha ha. Lekker genieten verder en laat maar weten waar jullie allemaal nog heen gaan. Zoek de bosbranden maar niet op. Ik zeg hierover niks tegen opa en oma want dan raken ze helemaal van slag. Als je tijd hebt zet er dan wel foto's op. Wil de koala's graag zien. Ik denk dat ik ook maar ga sparen voor Australië. XXX mamsie

  • 09 Februari 2014 - 14:09

    Jamie Van Rooijen:

    Ja Peter is dezelfde als Tussock, ze gebruiken hier allemaal bijnamen.

  • 09 Februari 2014 - 21:14

    Tiny Van Wingerden:

    Hallo Jamie en Lucas,
    Ik ben de Oma van Kirsten ( ja...de moeder van Karin) en ik volg jullie blog.
    Er komen voor mij veel herkenbare dingen voorbij zoals de foto's van Lakes Entrance.. de boot enz. Wat een prachtig huis hè....het zwembad en ieder een eigen slaapkamer. Raymond Island is ook zo leuk....schattig die koala's in de bomen. Hebben jullie ook nog kangoeroes gezien?? Karin en Kirsten weten nog wel een plekje waar je -vooral in de avond - kangoeroes kan bewonderen. Ik ben benieuwd naar jullie volgende verhalen.. Geef ze allemaal een knuffel van mij!!!

  • 10 Februari 2014 - 13:48

    Angelique:

    Hoi meid,

    Weer geen tijd gehad voor een nieuwe blog en foto's, ha ha!! Veel te druk zeker.
    Ik zie wel weer wat verschijnen.

    Groetjes mams X

  • 10 Februari 2014 - 16:16

    Jolanda:

    Wat leuk om weer eens wat te lezen van jullie, wat fijn om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben.
    Ik hoop dat het gaat met de bosbranden. veel liefs xxx mama(Jolanda).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jamie

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 6995

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 20 Maart 2014

Australië

Landen bezocht: