Day 6, Day 7 and Day 8 - Reisverslag uit Paynesville, Australië van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu Day 6, Day 7 and Day 8 - Reisverslag uit Paynesville, Australië van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu

Day 6, Day 7 and Day 8

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg Jamie

12 Februari 2014 | Australië, Paynesville

Doordat Kirsten al drie dagen ziek is hebben we niet heel veel kunnen doen in Paynesville, aangezien wij geen rijbewijs hebben om ergens naartoe te rijden. Ook helpen de bosbranden in Australië niet erg mee omdat het te gevaarlijk wordt en de zon is zo goed als verdwenen door de vele hoeveelheid aan rook in de lucht. Daarom hebben we de laatste dagen alleen maar films gekeken en zijn we een paar keer naar Bairnsdale geweest om te shoppen. Niet veel boeiends om op de blog te melden dus maar ik dacht ik geef jullie toch maar even een update! Doordat we nu zoveel uitrusten komt de vermoeidheid van het vele werken er nu toch wel uit, maar dan kunnen we er volgende week weer tegenaan. Kirsten voelt zich nu al wel een stukje beter dus we gaan morgen op zoek naar kangoeroe's en in het weekend gaat de trip naar Baken waarschijnlijk wel door als de bosbranden in dat gebied minder zijn! Verder hebben we net met Karin alle vluchten en hostels geboekt, we zijn nu echt heel benieuwd naar de grote steden! Nog een weekje lekker uitrusten en tijd met Kirst doorbrengen en dan begint het echte avontuur!

• 12 Februari 2014 - 15:40

Nancy:

Gelukkig dat Kirsten weer wat is opgeknapt, en ook jullie vermoeidheid er lekker uit laten komen! Top dat alle hotels en vluchten voor de komende periode geboekt zijn! Ben benieuwd naar de verhalen vanuit de grote steden! Veel plezier xxx

• 12 Februari 2014 - 18:03

Angelique:

Hoi meis,

Fijn dat het weer beter gaat met Kirst. Ik hoop dat jullie veel kangoeroe's zullen zien en nog een paar leuke andere tripjes kunnen maken. Neem geen risico's met de bosbranden. Laat je ons nog even weten wanneer jullie waarheen gaan? Dat vind ik wel leuk om te volgen en met mij nog een boel andere mensen, denk ik. Leuke foto's, vooral van de koala's. Bedank Karin maar voor de hulp en blijf genieten. Voordat je het weet zit je weer in dit koude kikkerland met veel wind en regen. Oh, wat heb ik zin in het voorjaar. XXX mams.

• 13 Februari 2014 - 16:37

Mam Jolanda:

Rust maar lekker ff uit. Kirsten veel beterschap. Wat een leuke foto's .Ik kan niet wachten op een nieuw verslag. Veel plezier allemaal Liefs van Mam(Jolanda).