Day 15 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu Day 15 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu

Day 15

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg Jamie

19 Februari 2014 | Australië, Melbourne

Na een hele slechte nacht met veel muggenbulten erbij zijn we toch maar Melbourne gaan verkennen. Na heel lang sightseeing en heel veel gezien te hebben zijn we net weer teruggekomen in ons hostel. Van de Yarra river naar de Alexandra Gardens en van de shopping mall naar het park. Echt een super mooie stad! Nog maar een paar dingen die we echt moeten zien maar daar hebben we nog drie volle dagen voor! Voor nu maar proberen om wat slaap in te halen en dan kunnen we er morgen weer tegenaan!

• 19 Februari 2014 - 12:01

Ruud:

Ha globetrotters,
    Zo te lezen al gelijk een lange dag (en korte nacht) in Melbourne gehad en veel gezien. Geniet nog even komende dagen daar en vervolgens goeie reis gewenst naar Sydney. Ben benieuwd hoe jullie het daar zullen vinden, hopelijk wat minder muggen :-) Veel plezier nog en tot snel.