Day 20, Day 21 and Day 22 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu Day 20, Day 21 and Day 22 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu

Day 20, Day 21 and Day 22

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg Jamie

26 Februari 2014 | Australië, Sydney

De afgelopen drie dagen in Sydney waren geweldig! Sydney is echt een super stad met veel mooie plekken en gave uitzichten! Zeker de moeite waard om ooit een keer naar toe te gaan!

Maandag zijn we naar Sydney Opera House geweest en zijn we over de Sydney Harbour Bridge gelopen, heel gaaf om te zien en hele mooie foto's kunnen maken. Een lange tocht om te lopen was het wel maar echt geweldig!

Dinsdag zijn we naar de Botanic Gardens geweest en hebben we door Sydney gelopen, beetje geshopt en wat gegeten.

Vandaag was ons uitrust dagje, want na zoveel lopen waren onze voeten wel een beetje moe en zijn we net uit eten geweest bij Jamie's Italian. Heerlijk eten en een gezellige sfeer, heel erg bedankt papa en mama voor de dinercheque!

• 26 Februari 2014 - 17:51

Angelique:

Oh, wat klinkt dit allemaal weer goed. Ik ben blij dat jullie lekker hebben gegeten, alleen jammer van die foto. ;-) Tot horens, dan maar weer. Dikke zoen.

• 27 Februari 2014 - 11:07

Toni:

Hoooooi genieters,, wat hebben jullie het mooi en wat is het genieten.. Geweldig hoor! Lieve Gr van ons uit Kaatsheuvel.. Karel en Toni.. Lekker blijven genieten kanjers!,,