Day 26, Day 27 and Day 28 - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu Day 26, Day 27 and Day 28 - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu

Day 26, Day 27 and Day 28

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg Jamie

04 Maart 2014 | Australië, Byron Bay

Na een korte vlucht van een uur kwamen we aan op Ballina airport, waarna we met een shuttle bus naar ons hostel gebracht werden. Eenmaal aangekomen waren we verrast dat het hostel er zo goed uitzag! Niks op aan te merken. We delen een kamer met twee duitse meisjes, ze zijn heel aardig! Zondagmiddag zijn we via het strand naar het centrum van Byron gelopen en hebben we even rondgekeken!

Gister en vandaag hebben we alleen maar op het strand gelegen, naar het centrum geweest voor booschappen en om te eten en gisteravond hebben we gezellig wat gedronken en gekaart met onze roommates! Tot nu toe dus een echte zon, zee, strand vakantie in Byron en we vinden het helemaal prima!

Ik heb besloten om ergens deze week surflessen te nemen, want in Byron zie je overal mensen surfen en het lijkt me echt heel gaaf! Verder hopen we nog wat bruiner te worden en dan is het alweer tijd om naar Cairns te gaan, de tijd vliegt hier echt voorbij dus we gaan er nog even volop van genieten.

• 04 Maart 2014 - 13:35

Samantha:

Genietse daar nog even moppies, ik denk aan jullie xx

• 06 Maart 2014 - 09:32

Jolanda:

Ben benieuwd wat jullie weer hebben ondernomen . Ik hoorde dat er een koala farm bij jullie in de buurt is , waar je ze ook echt van dichtbij kan zien en voelen. Hopelijk gaan jullie ook een dag varen en snorkelen. Lucas ga jij ook leen surfen? Probeer zoveel mogelijk nog te zien en te genieten. Het is zo voorbij. liefs Jolanda

• 11 Maart 2014 - 11:34

Toni:

Wow surfen is zo gaaf,, succes Lucas en zet hem op he je zal het zeker super vinden. Wel beetje spierpijn houdt je eraan over hoor.. Xxlieve Gr van ons.