Day 1 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu Day 1 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu

Day 1

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg Jamie

05 Februari 2014 | Australië, Melbourne

Na 28 uur lang reizen waren we dan eindelijk in Melbourne aangekomen. Na een snelle paspoortcheck en bag claim zagen we Kirsten meteen staan bij de uitgang van de gate! Zo leuk om Kirsten en haar moeder na zo'n lange tijd weer te zien! Nadat we het vliegveld achter ons gelaten hadden zijn we naar Kirsten haar nieuwe woning op de campus van Swinburn University wezen kijken. Zelf had ze deze kamer ook nog niet gezien dus was het even spannend maar toen ze de kamer gezien had was ze er super blij mee. We zijn even snel wat wezen drinken en toen moesten we nog 3.5 uur in de auto naar Paynesville zitten. Heel wat High School Musical en Hairspray liedjes verder (Lucas werd gek van mij en Kirst) en ook nog wat slaap kwamen we aan bij het huis van Kirsten. Ik ben niet snel sprakeloos maar toen ik dit huis zag kwam er niks anders uit dan WAUW. Het huis ligt aan een groot meer waar hun twee boten in liggen. Lucas en ik hebben allebei een aparte slaapkamer met tweepersoonsbed en een hele grote kast. Er is een zwembad en een soort bioscoopkamer. Kortom, helemaal geweldig! We gaan de verdere reis met Kirst en haar moeder plannen terwijl we bij hun verblijven. Ik ben super enthousiast en ben al helemaal verliefd op dit land. Het is echt heel erg mooi hier! Terwijl ik dit typ beginnen mijn ogen toch wel dicht te vallen, dus ik ga heel wat slaap inhalen nu! En de foto's komen heel snel!

  • 05 Februari 2014 - 11:33

    Samantha:

    Leuk dat je t nu daar al zo naar je zin hebt! Nu kan het australië avontuur echt beginnen, heel veel plezier daar moppies! Xx

  • 05 Februari 2014 - 12:27

    Toni:

    Ha genietertjes, lekker even slapen van deze lange reis! Oma Lien is ook blij dat jullie de reis achter jullie hebben. Zo zie je dat wij elkaar hier ook op de hoogte houden over jullie avontuurlijke reis, vakantie. Kan me voorstellen dat je nu al verliefd bent op dit land.. Heerlijk een zwembad en meer.. Succes en heel veel plezier samen. Lieve groetjes van ons.. Xx wij kijken uit naar de foto's. Jamie wil je de tijden erbij zetten? X

  • 05 Februari 2014 - 17:12

    Andrea:

    Klinkt echt super leuk !, Geniet er van liefjes xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jamie

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 7025

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 20 Maart 2014

Australië

Landen bezocht: