Day 32, Day 33, Day 34 & Day 35 - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu Day 32, Day 33, Day 34 & Day 35 - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu

Day 32, Day 33, Day 34 & Day 35

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg Jamie

11 Maart 2014 | Australië, Cairns

Sorry voor de late update, ik heb niet zoveel tijd gehad om een nieuw reisverslag te maken.

Zaterdag was onze laatste dag in Byron, waarin ik mijn tweede surfles had, wat redelijk goed ging alleen de golven waren niet zo hoog helaas. 's Avonds hebben we afscheid genomen van het hostel en van de mensen want de volgende dag moesten we vroeg op om met de bus naar Brisbane airport gebracht te worden.

Eenmaal aangekomen op het vliegveld zondag moesten we nog 4 uur wachten op onze vlucht, dus hebben we vooral zitten niksen. Na 2 uur vliegen kwamen we aan in Cairns en waren we binnen een kwartier bij het hostel via een shuttle bus. Het hostel is super, de goedkoopste maar toch echt de beste dus daar zijn we heel blij mee! In de avond zijn we met onze kamergenoten de stad ingegaan om even rond te kijken en wat te eten, wat heel gezellig was!

Gisteren zijn we Cairns gaan verkennen en hebben we een beetje uitgerust van de vorige dag. Onze kamergenoot vroeg of we meegingen naar de weekelijkse Aussie barbeque van het hostel, dat leek ons wel wat. We hebben voor het eerst kangoeroe, emoe en krokodil gegeten, wat allemaal best wel lekker was! Daarna was er nog een didgeridoo demonstratie wat gaaf was om te zien!

Vandaag hebben we een day tour naar Port Douglas en Kuranda gedaan. Port Douglas was een beetje saai maar daarna gingen we met de skyrail over het regenwoud naar Kuranda, echt super om een keer gedaan te hebben! In Kuranda zijn we naar de Koala Gardens geweest waar we op de foto konden met kangoeroes en koala's! Verder nog even rondgekeken op de markets en toen moesten we alweer met de trein terug. Maar we hebben wel echt een super dagje gehad!

• 14 Maart 2014 - 17:23

Toni:

Lieve Lucas, zijn bij oma Lien en je mam aan de telefoon.. Super he en oma geniet van de foto's. Lieve Gr van oma en ze wou weten wanneer je weer terug komt samen.. Ik dacht de 20ste.. Geniet nog lekker samen, Gr aan Jamie liefs van onze kant. Xxxxx