Day 3 - Reisverslag uit Paynesville, Australië van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu Day 3 - Reisverslag uit Paynesville, Australië van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu

Day 3

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg Jamie

07 Februari 2014 | Australië, Paynesville

Vandaag was een iets rustigere dag. We stonden vanmorgen rond half 9 op om te ontbijten, om vervolgens naar Raymond Island te gaan. Dat is een eiland waar koala's in het wild leven. We hebben heel veel koala's gezien alleen was het jammer dat je ze niet van heel dichtbij kan zien of ze aanraken omdat ze hoog in de bomen zitten. Maar we hebben hele mooie foto's kunnen maken, die komen snel op de blog! De rest van de dag hebben we aan het zwembad gelegen en zijn we naar de Fore Shore geweest, dat is een klein strandje aan het meer in Paynesville. Helaas moest Kirsten vandaag werken vanaf 5 uur maar Lucas en ik zijn samen met Karin en Peter (Kirsten haar moeder en stiefvader) uit eten geweest bij de Cruiser Club. Samen met wat vrienden van Karin, waaronder een koppel die half Nederlands zijn! Het was echt heel gezellig en ons Engels wordt steeds beter. Ook het verstaan van het Australische accent gaat steeds soepeler. Foto's van de koala's zal ik er morgen op zetten!

• 07 Februari 2014 - 12:09

Angelique:

Zo, wat een luxe zeg, toe maar. Uit eten en Kirsten werken. Arme meid. Klinkt allemaal heel vet en ik kan niet wachten op de foto's. Jullie leren wel heel veel nieuwe mensen kennen dus oefen je Australische accent maar goed. Dat klinkt ook zo grappig bij Kirsten. Lezen jullie de reacties van iedereen? Tot horens weer. XXX