Day 9, Day 10, Day 11 and Day 12 - Reisverslag uit Paynesville, Australië van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu Day 9, Day 10, Day 11 and Day 12 - Reisverslag uit Paynesville, Australië van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu

Day 9, Day 10, Day 11 and Day 12

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg Jamie

16 Februari 2014 | Australië, Paynesville

Toen Kirsten zich donderdag weer wat beter voelde zijn we weer op een road trip naar Lakes gegaan waar we wouden gaan picknicken. Helaas kon Kirsten de plek die ze ons wou laten zien en waar ze wou picknicken niet meer vinden dus zijn we in het stadje gaan zitten. 's Avonds zijn we met Kirsten en Jack naar een plek gereden waar je kangoeroes zou kunnen zien als je geluk hebt. We waren er nog geen 2 seconden voordat er een kangoeroe voor de auto langs sprong. Iets verderop stonden ze met grote getallen in het gras, heel gaaf om te zien.

De volgende dag was het Valentijnsdag. Dit hebben Lucas en ik goed gevierd door horrorfilms en de Titanic te kijken haha. Voor de rest niet heel veel bijzonders gedaan.

Gister namen Kirsten, Jack, Libby en Adam ons mee op de boot om te gaan wakeboarden. Helaas hebben Lucas en ik hier geen aanleg voor, want we konden niet eens omhoog komen. Na heel wat pogingen hebben we het opgegeven en zijn we naar het strand gegaan. 's Avonds hadden we een gezellige avond bij Leeroy thuis en zijn we even naar de pub geweest. Heel anders dan in Nederland, wij gaan naar Brothers tot 5 uur 's ochtends, in Australië blijven ze tot een uurtje of 2 in de pub zitten kletsen en drinken. Na heel wat nieuwe vrienden erbij gemaakt te hebben zijn we naar huis gegaan omdat Kirsten vandaag gewoon om 8 uur moest werken.

Vandaag wouden Lucas en ik gaan kayakken, maar de spierpijn van het wakeboarden weerhoud ons hiervan. We gaan de rest van de dag toch waarschijnlijk niks doen dus nu heb ik tijd om jullie weer even op de hoogte te stellen van onze avonturen hier en onze plannen voor de komende weken.

We hebben besloten om dinsdag al naar Melbourne te gaan ipv woensdag, omdat er niet heel veel meer te doen is in Paynesville. We blijven 6 dagen in Melbourne, dan vliegen we naar Sydney waar we 7 dagen blijven. Dan gaan we door naar Byron Bay voor 7 dagen, Cairns voor 8 dagen en dan vliegen we terug naar Melbourne. Om stress te voorkomen met onze terugvlucht naar Nederland blijven we nog 2 nachten in Melbourne en dan is de reis alweer voorbij. Omdat we waarschijnlijk hele lange dagen maken om zoveel mogelijk te zien zullen er niet elke dag reisverslagen of foto's komen. Ik doe mijn best jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden maar dat zal niet altijd even gemakkelijk gaan.

Hoewel we een supertijd in Paynesville gehad hebben met Kirsten, Karin en Tussock hebben we nu toch wel heel veel zin om de grote steden te zien en te verkennen! We'll see you soon Melbourne!

• 16 Februari 2014 - 08:32

Angelique:

Hoi Lucas en Jamie, dus geen aanleg voor wakeboarden, weten jullie dat ook weer, ha ha!! Jammer dat daar geen ijs ligt dan konden jullie ze wat laten zien, die Aussie's. Je hebt zeker geen foto's van de kangoeroes omdat het avond was. Kun je nog wel even precies de data erop zetten wanneer jullie waarheen gaan? Melbourne weet ik nu maar van Melbourne naar Sydney enz. Hoe vonden ze de tiramisu? Heel veel plezier nog, doe ze allemaal de groeten van ons. Liefs, mamsie XXX.

• 16 Februari 2014 - 23:16

Toni:

Hee kanjertjes, jullie verslagen gelezen en toch echt wel genieten. Wat een plezier zoals je schrijft Jamie.. ik. Kan weer jullie verslagen ontvangen hoor! Dochter Kim heeft het voor elkaar gekregen. Lucas, ik heb oma Lien de groetjes gedaan en een warme glimlach op haar toetje met de vraag of alles goed was.. Nu kan ik woensdag à.s ook oma de foto's van jullie laten zien.. Hier een super fijn verjaardagsweekend gehad hoor! Ik blijf jullie weer volgen en kijk uit naar het volgende verslag van Jamie die het helemaal top doet.. Schrijf je de datums erbij als jullie op doorreis gaan? Veel plezier en liefs van onze kant.. Doegie genietertjes.. Xx