Day 13 & Day 14 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu Day 13 & Day 14 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu

Day 13 & Day 14

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg Jamie

18 Februari 2014 | Australië, Melbourne

Na twee super weken in Paynesville was het dan toch echt tijd om aan ons echte avontuur te beginnen. Gister alles ingepakt, schoongemaakt en nadat we vandaag afscheid genomen van Karin en Tussock (Kirsten zien we nog in Melbourne) zaten we in de trein naar Melbourne. Vier zware uren later kwamen we aan bij Southern Cross Station en na een beetje zoeken vonden we al snel ons hostel waar we 6 dagen zullen verblijven. Nomads all Nations Backpackers is ons adres voor de komende tijd. Geen mooi hostel maar ach, we zijn er toch alleen 's avonds. Na de spullen gedropt te hebben zijn we door Melbourne gaan lopen, al heel veel mooie dingen gezien en uitgestippelt wat we de komende 5 dagen gaan doen! Melbourne is echt heel mooi!

Ik zal hieronder de data neerzetten van wanneer we waar zijn:
18 tot 23 februari in Melbourne.
23 februari tot 2 maart in Sydney.
2 tot 9 maart in Byron Bay.
9 tot 17 maart in Cairns.
17 tot 19 maart weer in Melbourne en dan is het alweer tijd om naar huis te gaan. De tijd zal heel snel gaan maar we gaan er volop van genieten en dan zien we jullie gauw genoeg weer!

• 18 Februari 2014 - 22:52

Mam(Jolanda):

Hey lieverds, wat fijn dat jullie in Melbourne zijn. Maak er weer iets moois van! Geniet van alles!!!
    Veel plezier. Ben benieuwd hoor. Liefs mam xxxx

• 18 Februari 2014 - 23:37

Toni, :

Hai kanjers, weer een nieuw avontuur op eigen krachten. Geweldig en volop van genieten hoor! Hier zacht weer en kan soms best heerlijk zijn buiten.. Pas goed op jullie zelf en elkaar! Via iPad reizen wij een beetje met jullie mee. Lieve groetjes xx en heel veel plezier genieters..