Day 16 and Day 17 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu Day 16 and Day 17 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu

Day 16 and Day 17

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg Jamie

21 Februari 2014 | Australië, Melbourne

De laatste twee dagen hebben we heel veel dingen gezien en gedaan. Gister een tochtje naar St Kilda, met de tram door Melbourne gegaan en een beetje rondgekeken. Vandaag zijn we met Kirsten, Jodie en twee vriendinnen van Kirst naar de Victoria Market en Melbourne Central geweest, super leuk om hun nog even gezien te hebben. Heel misschien spreken we nog met Kirsten af de dag voordat we weggaan als zij niet al te laat les heeft op de universiteit.

We zijn net teruggekomen van de Eureka Tower, het hoogste gebouw van Melbourne, waar we de zonsondergang op hebben bekeken, een van de gaafste dingen die we tot nu toe gedaan hebben! Morgen is alweer ons laatste dagje in Melbourne en dan reizen we zondag verder maar Sydney. Ik ben heel benieuwd!