Day 18 and Day 19 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu Day 18 and Day 19 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jamie Rooijen - WaarBenJij.nu

Day 18 and Day 19

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg Jamie

23 Februari 2014 | Australië, Sydney

Na one laatste dag in Melbourne goed besteed te hebben bij het aquarium en bij the White Night Festival was het vandaag dan eindelijk tijd om naar Sydney te gaan. Vroeg opgestaan, skybus naar het vliegveld, inchecken, ontbijten en toen zaten we in het vliegtuig naar Sydney. Eenmaal aangekomen op het vliegveld van Sydney zijn we met de bus naar Central Station gebracht waarna we nog een korte wandeling naar ons nieuwe hostel moesten lopen. Eenmaal ingecheckt bleek dat ze ons in een verkeerde kamer hadden gezet, een 6 persoons kamer ipv een 4 persoonskamer. Weer terug naar de receptie en toen zaten we eindelijk in onze goeie kamer. We waren helemaal gesloopt dus zijn meteen even gaan slapen. Net wat gegeten en nu is het tijd om de stad te gaan verkennen!

• 23 Februari 2014 - 09:28

Angelique:

Hoi Lucas en Jamie,

Was het white night festival nog wat? En is het nieuwe hostel beter dan de eerste?
    Gaaf dat jullie nu Sydney gaan verkennen. Ik ben benieuwd hoe jullie deze stad zullen vinden. Hopelijk hebben jullie leuke room mates. Veel plezier. XXX mamsie

• 23 Februari 2014 - 09:44

Mam Jolanda:

Hoi Lucas en Jamie,
    Geniet van Sydney!! Veel plezier .Liefs van mam xxx (Jolanda).

• 24 Februari 2014 - 15:50

Toni:

Heeeee wat een mooie reis en natuurlijk zal er kantjes van vermoeidheid bij komen. Maar jee wat in korte tijd hebben jullie al gezien. Geweldig en goed dat jullie ook de rust kunnen nemen.. Petje af kanjers! Nog heel wat te zien en blijven genieten hoor!! Lieve groetjes van ons uit een zonnig voorjaarsdagje hier in Holland.(:(: xxxx